Scouterna....

Hej alla underbara...

Tiden är verkligen en bristvara hos mig och så klart blir bloggen lidande, men jag ska försöka uppdatera bättre.
Idag har varit min lediga dag och när man har en ledig dag av sju är schemat tight...ha ha
Har städat och bäddat rent i alla sängar, gjort broccolipaj som blev så himla god.

Nu ska jag snart kidnappa min son :)
För han börjar på scouterna idag, hoppas han kommer tycka att det är roligt.

Sen ska jag hinna fika med mina underbara vänner så det blir nog rätt sent men vad gör det :)

I Fredags var jag i ullared, vilket perfekt ställe för mig men blev 4000 fattigare mohhhhaaaa.

Nej nu är det dags att byta om ...

puss på er....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0