Så skönt...

I går var en så bra kväll, min son älskade scouterna. Hans ögon lyste och han var så tacksam så kul när man hittar något som passar varje barn.

När ens barn strålar smittar det av sig på en själv och man mår så bra..

I morgon ska jag kidnappa den minste lille busen då han ska lira boll, gå i mammas fotspår:)

Min dotter hade skadat sig idag på simskolan, slagit i ögonbrynet så det fick plåstras ihop, men den tuffa krabaten började först gråta när dom förklarde att hon inte kunde gå mer denna veckan....ha ha ha.

Nej nu ska jag dricka te och ta hand om mig själv, ska ta hand om en liten praktikant i morgon på jobbet så då får man vara lite pigg och alert.

Idag är jag så lycklig över mitt liv, jag har inte allt....men varför klaga när man har underbara busiga barn.

Ta hand om er/ la mami


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

slutade du att blogga igen ===`?

Miss ya

2009-11-08 @ 15:55:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej vännen =) Ville bara säga hej och se hur det är med dig=) saknar er alla på hjärtebacken! Hälsa alla =)

Kramar Annie

2010-01-26 @ 02:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0