Tisdag 3/3-09

Idag ska man iväg och jobba, är lite trött och hade hellre varit hemma och fortsatt fixa. Men man måste ha mat på bordet och nu när bostadsbidrag är borta och halva barnbidraget blir det tufft.
Lägenheten håller på att bli så fin det rensas i varenda vrå, gud va man samlar på sig saker.
I morgon kommer tvättmaskinen och torktumlaren för att underlätta min vardag...Slipper springa tvärs över gården med skrikiga barn eller att dom har vält lägenheten medans jag har varit där...Handdukar och lakan kommer jag att fortfarande att tvätta i tvättstugan men på barnledig vecka:)

Fortfarande inga besked från läkaren, men det har ju inte ens gått en vecka...
Vill ha svar nu...
Så fort min medecin är slut ska jag börja äta järntabletter tror jag har järnbrist därför jag är så trött...
Nej nu är jalla jalla work....

puss babes


Så här fint kan det se ut när kidos bygger rymdraket....ha ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0