Hemma igen...

Ja då har man klarat av sitt arbetspass...
Hemma i lungnet, dricker te och äter en bannan.
Ska snart upp igen och jobba och jobba och jobba....ha ha.
Känns som om våren snart är här...kanske vårkänslorna snart vaknar  till liv :)

Min lillasyster ska snart flytta in i lägenheten ovanför för mig....oj oj oj vad roligt det kommer att bli i denna trappen. Tre unga tjejer, vilken sommar...Längtar redan.
När jag tänker på sommar, värme och roliga människor blir jag varm i kroppen.

I morgon ska lilla mamsen fortsätta att hjälpa mig i lägenheten medans jag jobbar, så gulligt.
På kvällen ska lillebror och Anders hämta min tvättmaskin och torktumlare. Ska bli skönt.

Onsdag i morgon, tiden går fort och snart kommer dom.
Er mamma saknar er.....


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Kul med syster så nära :)



kram och ha det finast



Ps hoppas att det ej är nåt allvarligt ang läkarn :S

2009-03-05 @ 13:26:28
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0