Godmorgon...


Ja jag lever......

Men bloggandet går på sparlåga just nu ....

Idag är vi lediga utom den store pojken som ska åka taxi till skolan...

Sista dagen idag och en vecka går alledes för fort, i morgon ska den store ha disco för sina klasskompisar..

Jag och papi ska klara av 22 stycken..tjohoooo.


Fortfarande så trött, kvittar vad jag gör. Vill vara pigg men det blir jag väl till slut.

Läkaren har fortfarande inte kommit med något besked, så det  är bara att sitta stilla i båten och vänta...


Nej nu ska jag väcka min store pojk och ge honom frukost...

Ha en underbar torsdag....


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå på er :)

Gud så kul med disco :)

spännand eoch pirrigt :)



massa kramar till er

2009-03-13 @ 20:03:12
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman! Hoppas att det blev lyckat med discot. Och hoppas du får besked snart och att allt är bra! Det måste det bara vara! Kram Sandra

2009-03-14 @ 10:27:05
URL: http://mamasandy.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej tjejen !

TACK FÖR KAFFET IDAG DET RÄDDADE LIVET PÅ MIG !!!!!

Snart är det du som ska ta hand om lillasyster, då ska jag ligga på soffan och äta praliner, och få info av dig :) Fast jag kommer till att tycka att hon flyttar jätte långt hemifrån ! Hoppas ni får massor av skojparty !

Kram Anne

2009-03-15 @ 19:52:15
Postat av: Lillasyster

TACK FÖR KAFFET!

Men du storasyster, lyssna nu inte på mamma. Hon kan jätte gärna få smaska praliner dagarna ut men våra hemlisar får hon inte höra ett knyst av .. Hahaha !

Puss & Kram

2009-03-18 @ 13:34:01
Postat av: Mama bosna

JJJJJaaaaaggggg saknar dig min älskade vän..... snart så jobbar vi samma helger o kvällar fast inte i samma hus men det sttår jag ut med.... Du vet vad du sa jag i ena huset på balkongen o du i andra hahahaha love you min älskade Anna

2009-03-23 @ 19:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0