FREDAG...

Hej alla underbara...
Idag har jag haft lite ont i magen och varit trött...
Men sen kom barnen och jag blev lycklig.
Fredagar är rätt tuffa här hemma då det är omställning för kidos.
Dunder förkylda och hostiga gör ju inte saken bättre....
Vi har legat i soffan och mysst, dom somnade jätte snabbt, nu ligger dom och hostar ikapp.

Min lägenhet är strålande ren och allt är sorterat. I morgon kopplas tvättmaskinen in ,ska klart provtestas i morgon.

Nu är det fredagkväll och jag ska njuta av att vara ledig, lägga mig och njuta av hur gott mina barn luktar...

Puss till er alla...

   

Här somnade kidos tidigt...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Söta de är, hoppas att ni haft en bra helg och att de har kryat på sig. Det är så trist med sjukperioder men snart ska det väl ge sig. Tänk vad skönt att vi har våren och sommaren framför oss! Puss och Kram

2009-03-09 @ 09:37:58
URL: http://mamasandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0