YES....

Jag har världens duktigaste barn....
Efter jag slutade idag åkte jag till daddy och fikade, hämtade kidos.
Vi åkte hem åt kvällsmat och åkte iväg till träningen...
Dom satt i lekrummet och byggde med lego medans jag hade mitt core pass.
Tala om duktiga inget bråk  och inget bus....

I morgon ska vi göra detta lilla projektet igen, men dom verkade tycka det var roligt....
Vem behöver en karl ha ha.En kvinna klarar allt en man är bara ett fjäde barn ha ha ha ha...

Skojar bara lite , mina manliga läsare,.Men ibland vet ni att man känner sig som en stålkvinna.
Ju mer man fixar själv desto starkare blir man, försök riva ner muren....ha ha.

Nej godnatt med er önskar en stolt mamma.....

Kommentarer
Postat av: la bosna

Hej Anna du e duktig som skriver varje dag men du e oxå duktig på att träna... själv har jag varit dålig usch men nu börjar det bli bättre jag ringer ikväll puss

2009-01-28 @ 11:16:12
Postat av: beundraren

Du är en riktig kvinna, snygg ,sexig man kan äta upp dig. Du verkar vara en stark person har blivit förälskad i bloggen och ditt liv.

2009-01-28 @ 14:39:18
Postat av: annaj

man blir så glad av att läsa din blogg =) bara älskar din blogg :D

2009-01-28 @ 21:27:25
Postat av: la bosna

ojojoj har du en beundrare hmmm nu får vi nog ta och vakta dig.... Du jag saknar dig o det galna gänget på jobbet det e inte bra att va hemma o va sjuk men jag kommer på lördag kramis

2009-01-29 @ 09:40:45
Postat av: Sandy

Anna, du vet om att du är mycket snyggare och sexigare än den där gamla tanten på bilden va, haha! Och grattis till beundraren, hoppas han ger sig tillkänna någongång!

2009-01-29 @ 09:54:41
Postat av: la mami

Bosna: Hoppas att du mår bättre och vi syns på jobbet så jag har någon att terra...puss baby.



Beundraren: Man tackar, hade varit kul om du gav dig tillkänna någon dag.



AnnaJ: Tack sötis, hoppas jag inte tråkar ut er med allt barn prat:)



Sandy:Tack tack det hoppas jag med....

2009-01-29 @ 19:59:37
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0