Vilken Natt....

Godmorgon, är så trött att jag ser rött....haha.
Mina barn har sovit så dåligt värre än man skulle ha dom ny födda.
Gick och la mig kl elva men hade lite svårt att somna så vid halv tolv kom John Blund.
Klockan ett vaknade Alice och ville ha dricka och gå på toa,hjälpte henne och hoppade i säng.
Klockan två kom Axel och skulle ligga hos mamma, där rullade han runt som en kanin.
Klockan fyra började Anton gråta då det kliade överallt,tror han har fått lite eksem är jätte torr. Daddy har nog glömt smörja honom. Smorde honom med olivolja och skickade honom i säng.
Klockan fem skulle Axel på toa och sen skickade jag in honom i sin egen säng.
Nu är klockan åtta och det är dags att gå upp.......
Vilken tur att man inte ska jobba idag det hade inte gått bra ha ha....
Min mage mår inte heller så bra nu, hoppas att den snart blir bättre....

Nu ska jag möta dagen med ett leenden och tänka på allt mysigt vi ska göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0