Världens coolaste barn....

Här börjar livet återvända till det normala.
Fortfarande feber på dom två stora men är piggare och är uppe lite. Bara maten som ska komma igång.
Bråken har börjat igen även det är ju ett friskhets tecken....

I morgon ska vi ut ut ut ut innan jag blir kokkkkkko....ha ha.
Älskar att promenera så i morgon blir det en liten runda, sen ska mormor komma och läsa sagor medans jag ska tvätta....

Nu vankas det kvällsmat, varma mackor och chai.
Sen en spelstund, frukttallrik , saga och John blund.

Ikväll ska mamma ha lite mami tid  yoga, slappe i tv soffan skönt....

Jag och daddy ska fixa nytt schema på kidos för att det ska funka med jobbet....
Bye Bye rooobin hooood.....

Ha en Fab kväll...



Mina cooola små sötisar....detta är kärlek....
Älskar er så hjärtat går sönder...puss


Kommentarer
Postat av: la bosna

Hej Anna vad bra att barnen börjar att bli bättre. Hoppas att ni fixar ett schema som passar.... Och du tack för att du la upp det finna kortet på mig när Robbin Hood sköt pilen hahahah du ska få se att du lever ihelgen jag ska ligga i soffan o du ska jobba gör det gör det ska jag bara säga, hahaha hämden e ljuv puss o love.

2009-01-13 @ 22:07:41
Postat av: Anonym

Vännen..äntligen e du LAS nu F-N ska du få jobba:-)skoja bara. skönt för dig nu e du trygg med din inkomst. bra att ni ksa göra ett schema som passar bättre. ses i helgen kram kram

2009-01-13 @ 22:47:09
Postat av: la mami

Saknar er massor...

Ni är roliga och vi ska mysa och ha det skönt i helgen...

puss min härliga andra familj...

2009-01-14 @ 22:11:11
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ingen Robin Hood i bilden längre? Allt bra med er? kram

2009-01-17 @ 17:16:24
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0