Tvätt och jobb...

Hejsan alla underbara...
Idag tvättar jag och det är sååå tråkigt men skönt när det är färdigt...
Funderar på om det är tråkigt för man har en knut på huvudet, munkjacka och joggingbyxor utan trosor(då alla är i tvätten)...ha ha.
Men dom säger ju att saker blir roligare om man har sexiga underkläder på sig, så nästa gång blir det att tvätta i raffset:)

Nu ska jag snart iväg till jobbet ...
Jag och bosna jobbade igår...he he

skurtant och la bosna rödvin..ha ha


Bosna har rast och vilar upp sig...ha ha

Nu är jag stressad, hoppas ni får en fab lördag...
puss och kram....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min söta vän vad hade jag gjort utuan dig du e ju min energikälla... Vad hade jag gjort utan din blogg??????????? love you

2009-01-17 @ 13:50:20
Postat av: la mami

la bosna: Du är ju kändis på min blogg...ha ha

jag har nog fått lite häftigt humör på jobbet..tihi...Men du tar det rätt bra..ha ha.

2009-01-18 @ 23:09:30
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: la bosna

det fixar jag humöret det klarar ja av.. ..) Men det e ju bra att du oxå kan bli arg för vrf ska man gå o ha negativ energi.. när man kan få ut den kram love

2009-01-20 @ 08:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0