Trött gosse....

Efter jympa, mat, kvälls fika och dusch blir man trött....
För att inte tala om lilla mamsen....tihi.
Men det är en härlig trötthet att se sina barn lyckliga och glada veta att dom mår bra....
Jympan gick bra Anton älskade den ska försöka fixa in Axel med....:)
Efter jympan fick  Alice ta med hem en kompis sen var det full rulle igen...

Dom var så trötta att dom somnade i soffan direkt och Axel somnade på köksstolen, lille plutten.
Nu ligger dom i sina sängar och det snarks så taket lyfter.....ha ha.

Allting är fixat till i morgon väska , frukt, gjympa påse.
Jag ska jobba kväll så i morgon ska kidos till daddy, sen är dom åter hos mig på tisdag.

Tack för alla sms under denna dagen....

puss och kram....

Älsklingen skulle ligga på mammas fötter, men somnade, när jag pratade med min far.


Kommentarer
Postat av: annaj

du har sååå sööta barn ;)

2009-01-26 @ 14:18:20
Postat av: Anonym

Anna j: Tack ska du ha vad gullig du är...

2009-01-27 @ 15:59:08
Postat av: Labosna

Det e ju bara axel som kan somna på en stol hahaha kram vi ses på jobbet..

2009-01-29 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0