Sjuk....tyck synd om mig...

Är så ynklig....
Gick till jobbet idag fast jag fortfarande inte var bra. Tänkte det går över bara jag är på plats.
Men ack nej, kunde i alla fall äta lite vilket jag inte kunde igår hos roobin hood, men alla körtlar är förstorade och jag har ont i hela kroppen, mår illa och har ont i magen...Tror min magkatarr har blommat upp också så nu blir det magmedecin i en vecka.
Men snart är jag på benen igen full med energi.
Just nu ligger jag i sängen tar det lungt och hämtar kraft, ska värma min vetevärmare med lavendel och njuta av dess värme och doft...
Skulle ha den till Anton och hans växte värk men det blev la mami som fick testa den först....
Kan rekomendera den till allla...kan köpa den på www.bodystore.se
Min affär där jag handlar allt, teer, vitaminer, oljor mm.

Vetekudde Axet i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=3&funk=steg_tva&artgrp=2000>Kroppsvård</a> / <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=3&funk=steg_tva&artgrp=1146>Värmekuddar</a> hos Bodystore.com (A1999808-1r)
Jag har köpt den gröna....


Kommentarer
Postat av: la bosna

Hej min vänn hoppas att du e bättre så att du kan komma tilll mig imorgon...men vi kan ju höras av. kram love you

2009-01-08 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0