Sjuklingen....

Idag är Alice bättre och har varit uppe en stund även om hon ligger och vilar sig nu...
Anton är helt färdig och har inte rört sig från soffan, men faktiskt ätit två majskolvar...

Axel är hos mormor en liten stund då han klättrar på väggarna och tycker att allt är trist....
Fick bra nyheter från jobbet nu är jag Las, på 84 procent och fortsätter på det schemat jag går.
Så mina kära kollegor vi syns till helgen ....ha ha.

I morgon om barnen är piggare ska vi ta en liten promenad blir knäpp av att bara vara inne, behöver syre och friskluft anners blir jag deppo...

Nu ska jag och Alice fortsätta att spela memory, jag förlorar hela tiden.....
Fortsatt trevlig kväll....

Min sjuke lille pojke, insmord i vicks och dricker te och saft...

Lite piggare särskilt när man vinner över mamma då måste man ju bara skratta....


Kommentarer
Postat av: la bosna

vad kul att du får stanna kvar hmmm jag tror det iallafall hehehe men du vet att jag skojar . vad skönt att alice har blivit bättre o att anton har ätit lite iallafall men du gå du ut med dom imorg för annars så klättrar du oxå på väggarna o jag tror att jag orkar med dig i helgen om inte så låser jag in di i skrubben puss

2009-01-12 @ 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0