Sjuka Barn

Nu är mina Änglar här och min lilla tös är sjuk och jätte gnällig...
Jag springer som en galning mellan köket och vardagsrummet, hon önskar sig en massa olika saker men äter inget när det väl är framme...

Nu vill hon ha min buljongsoppa så den har jag precis gjort och den gick hem, även pojkarna blev sugna och har ätit varsin tallrik.....
Köket ser ut som en bomb nu men det tar jag när kidsen sover...
Hon ska snart få hoppa ner i ett pepparmyntsbad, rensar när man är förkyld....
Ska tända aromalampan med citron så det har rensat luften tills hon ska sova....
Märks att häxan är igång ha ha....

Nej alla kära, lev i nuet och släpp ert ego......
Kärlek till er alla....


Buljongsoppa bra vid förkylning, alla barn tycker om den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0