Pizza face...



Med diskhandskar kan man laga dammsugare....
Fantasin är det inte fel på....ha ha, och många härliga skratt bjuder du på mitt lilla hjärta.

Dagen har varit bra bra även om det fortfarande är sjukstuga...
Daddy har varit här och ätit middag med mig och kidos, dom har saknat honom så mycket denna veckan.
I morgon ska dom till honom och jag kommer att vara ledsen som vanligt....f.-n kan det aldrig släppa.
Men blir bättre med nytt schema då blir det inte så långt mellan gångerna..

Har även insett att jag har massor av känslor som inte är bearbetade sen jag skilde mig, är inte redo för något nytt just nu och faktiskt det har inte gått så lång tid ännu, behöver tid att reda ut alla känslor och varför jag stör mig på alla av det manliga könet?????
Kanske man skulle prova att byta sida??
Ja ikväll snurrar tankar som ni märker, kanske saknar jag familjen vi en gång var eller inte??
Har inga svar just nu utan behöver nog sova och låta tiden ha sin gång....

Behöver tips för att få bukt med mitt nya pizza face, fattar inte vad som hänt massor av finnar i hela ansiktet...
Blir deppo varje morgon jag kollar mig speglen, men inget att hänga läpp för.....jag har underbara barn och folk som älskar mig....så varför klagar man....

puss och kram/ la brainstorm

Kommentarer
Postat av: la bosna

Hej Anna du får gärna komma till mig hahaha vi kan byta kön idag nu direkt vi flyttar ihop du o jag kram

2009-01-16 @ 16:07:44
Postat av: Sandra

Men gumman då, jag blir ledsen när du är ledsen. Klart att du måste sakna den familjen ni var ibland, finns ingen anledning att förtränga det heller...var glad över att ni kan prata med varandra och vara vänner ännu, bara det är ju toppen! Sen har du dina underbara söta barn som får dig att le! Tiden läker alla sår, ha en bra helg!!!!! Puss och Kram

2009-01-16 @ 17:49:22
Postat av: vintageretroprinsessa

Du kanske stressar mycket vännen ?







Peace

2009-01-16 @ 20:52:42
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Tak alla underbara för era kommentarer, ibland kommer det bara över en som en bomb och man måste ventilera....Älskar bloggen på det sättet får jag ut alla mina känslor och tankar....

Tack för att ni finns...

2009-01-17 @ 00:44:26
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: Erika

vilken sötiz :)

2009-01-18 @ 15:56:36
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0