Nytt face...

Hej i stugan.
Idag är min enda lediga dag och ännu så länge har jag hunnit med rätt så mycket.
El gubben kom i morse och drog in el till diskmaskinen så om jag har tur kopplas den in i morgon anners blir det på fredag.Åkte till stan och träffade mamma som bjöd på en god lunch, tala om lyx....
Var på röda korset och hittade lite saker, bilder kommer sen...
Var även inne och fyndade skor på outlet men det får ni se sen...ha ha...
Lämmnade in lilla knut ( min bil )och lagade stenskotten.

Som alla vet har jag använt id som smink, men det visade sig att jag inte tålde deras produkter fick knottror.
så nu har jag bytt till sheercover första dagen idag jag använder det...Men än så länge är jag nöjd.
Får se om jag tål detta har en månad på mig att testa, så jag återkommer.
Det bästa är att det täcker bättre än id...

Nu ska jag dammsuga sen blir det att skynda iväg på yoga passet som börjar kl sju, efter det är det handling.
I morgon kommer mina super söta barn....

 
Mitt nya smink...

Älskar kina...hade kunnat äta det alltid..

Mamma bjöd på lunch så gulligt...

Önskar att alla kunde få den lyxen....


Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter mysigt med lunch tillsammans med mamma!

2009-01-20 @ 18:06:46
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: la mami

Josefine: Ja ibland behöver man få känna sig liten och bli bortskämd av sin mamma....ha ha.

kram.

2009-01-20 @ 21:22:04
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: la bosna

Hej anna när ska jag få komma hem o bli lite bortskämd av dig o din goda mat???? Jag vet jag bjuder dig på Bosnisk mat o du på din puss kram

2009-01-21 @ 19:51:02
Postat av: la mami

la bosna:Dörren är öppen kom du in och smaka vad mitt kök erbjuder...ha ha. Men jag vill ha pita i mängder puss...

2009-01-21 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0