Nyårsdagen....

Ett nytt år, undrar hur det blir....
Massor av lycka, hälsa och kärlek önskar jag er alla.

Vår nyår var jätte trevlig, men just nu mår jag lite kasst ....Har ont i magen och mår illa hoppas att det inte är kräksjuka.Det  är säkert som min kära far brukar säga för lite sprit....ha ha.


I morgon är det lämning av kidos och en ny helg med jobb...Men jag ser fram emot måndag då jag ska krypa in  i roobin hoods famn och alla bekymmer försvinner...tihi.


Roobin hooods pilar har träffat mig länge nu och min stora mur har börjat få stora hål. För var dag som går vandrar han upp mot hjärtat....Farligt men lite spännande vi får väl se hur ödet vill ha det, men just nu är jag lycklig och mår bra.
Lite ego får man väl vara den vecka man är utan barn eller?

Till kvällsmat idag blir det kryddigt ris med mango, lätt och skönt för magen...

Barnens favorit och med min nya riskokare sköter det sig själv....


Nu vill jag önska er alla ett härligt  nytt år....

puss puss


Min nya riskokare...

Kommentarer
Postat av: annaj

gott nytt år önskar jag dig å dina fina barn ;)

2009-01-02 @ 06:43:07
Postat av: annaj

gott nytt år önskar jag dig å dina fina barn ;)

2009-01-02 @ 06:43:33
Postat av: la mami

Tack detsamma...

2009-01-02 @ 08:59:05
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0