Mina Änglar är här.....


Här är dom mina nybadade kidos redo att spela spel med sin mamma..

Gissa vem som förlorade igen...ha ha.


En tidig morgon väntar den här lilla familjen, dagis, skola och jobb.

Kidos ska vara hos daddy en sista dag innan det är dags att vara hos mig i helgen...

Vilken mysig eftermiddag vi har haft, det enda man behöver i livet är barn....tihi..

Märks jag har saknat dom, efter helgen har väl mamma behovet stillats ...haha.


Fredag ska vi iväg och träffa Alice mammagrupp, super skoj var längesen blir så alla börjar jobba igen och vardagen slår in men nu ska alla 5-åringar som föddes i december träffas plus alla syskon, vilken fest.....



Min duktiga son tar sin astma medecin själv nu...
Har haft förkylningsastma sen han var 2 månader och vi har kämpat med masken, och nu känner han själv  när det är dags. Är stolt över min lilla gosse som börjar bli stor....

Sov gott önskar vi....


Kommentarer
Postat av: Labosna

Hej Anna jag såg min sarah när hon var i Axels ålder med sin astma medecin ja visst e han duktig kram du e så duktig Anna love you

2009-01-23 @ 10:14:27
Postat av: la mami

La bosna: love you to, hoppas du får en skön helg...Och att det gick bra igår..puss och kram

2009-01-23 @ 10:45:09
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: ISABEL

Oj 3 barn = D

2009-01-31 @ 14:26:40
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0