Måndag ojjjj

Godmorgon alla söta...
Anton är i skolan och blir duktigare...:)
Dom små har precis ätit omlett och leker nu.
Mamma i huset dricker smoothie och äter grape frukt.

Ska snart ta och rymma upp sen ska  vi göra ett  yoga pass  tillsammans och sen en prommenad.
Idag ska dom lämmnas till daddy  och jag ska jobba.
Onsdag ,torsdag är jag ledig och ska bara mysa med kidos.....Anton ska få ta med sig kompissar  båda dagarna.
Han är inne i en riktig lekperiod..sötisen.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre...

Ha en bra dag denna måndag.....


Vår egen designade toa dörr......ha ha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Gumman! Fin toadörr ;) Nu har jag bytt adress igen på bloggen för det funkade ju inte att lägga ut bilder. Ha en bra vecka, puss och kram

2009-01-26 @ 09:56:36
URL: http://mamasandy.blogg.se/
Postat av: annaj

hehe vilken söt toa-dörr =)

2009-01-26 @ 14:17:34
Postat av: Anonym

Fin toa dörr du jag e så ledsen jag trodde du fyllde år på söndag men men då kan jag ju säga ja må hon leva på söndag så e du ju ett år yngre i en vecka hihi men du får bestämma när jag ska passa upp dig med bosnisk mat kram jag lööööve you

2009-01-26 @ 19:57:31
Postat av: la mami

Bosna: ja jag kommer och äter bosnisk mat och det gör inget att du trodde det var nu på söndag....Jag kan fylla år varje dag om du vill ha ha..

sandra: Har varit inne och kollat, härligt party...

AnnaJ: Tack vi är kreativa ha ha....

2009-01-27 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0