Mamma softis...

Hade en son som tog lite smyg bilder på mig idag...
En mamma softis....
Perfekt när man vårdar sjuka barn...
  

Jag i mitt riktiga mammaliv ..ha ha.

Nu har pojkarna somnat i soffan, alice är vaken och sitter och målar brevid mig, hostar fortfarande låter hemskt.
Hon har så ont i magen nu av allt hostande, och blir ledsen ofta....Tycker synd om henne...

Nu ska hon få honungsvatten och jag ska dricka cappucino och äta mörk choklad och mysa med min dotter..
Hoppas på en bättre natt, då jag med börjar bli lite sliten....

Min kvällsräddning....


Hoppas att ni alla har en skön kväll och softar precis som oss....


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hoppas att du får sova ut i natt :=)

lill stackaren alice :(





ha det finast på er

2009-01-15 @ 21:16:32
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Tack gumman, tyvärr blev den lille sjuk i natt så sömnen gick förlorad i natt igen...Men så är det med barn....tihi

Pok till er...

2009-01-16 @ 09:02:18
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0