Klippning...

Barn är roliga...
Var på toaletten och gjorde vid Alice, vi pratde och skrattade. När vi kommer ut från badrummet står Anton och speglar sin nacke på t-shirten ligger stora tussar med hår....Ett stort hack i nacken...
Ja det här gör ju alla barn, jag var väl i samma ålder....

Så i morgon får vi försöka få tag i en tid och klippa dom små barnen innan vi ska till daddy.
Ja varför ska vi ta det lungt lika bra att hålla ångan uppe ...ha ha.

Nu sitter jag och små skrattar åt händelsen sååå roligt det ändå var.....
Aldrig en lugn stund med uppfiningsrika barn...och väl är det för gud vilket tråkigt liv jag skulle ha utan deras hyss.

puss och kram / la Emil


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott nytt år till hela din familj! Och en ny Robin hood låter ju bra, det är du värd! Håller tummarna för dig! Puss och Kram från Sandra

2009-01-03 @ 10:53:00
Postat av: la mami

Tack detsamma önskar jag dig och din underbara familj. puss puss

2009-01-04 @ 11:50:09
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0