Jympa...



Dagens jympa tjej...
Hon tyckte det var jätte kul men pojkarna tyckte det var så där, får se i morgon när dom ska vara själva på jympa Alice och Anton. Blir nog roligare då det är lite större barn.
Efter jympan åkte vi hem åt lunch,sen kom Antons kompis felix och lekte.

Jag gjorde fikakorg och drog ut alla barnen på utflykt och vi hade så roligt att vi inte tittade på klockan.
Var hemma klockan 17.45 oops. Axel somnade tidigt och Antons kompis hade aldrig gått så långt ...ha ha.
Kommer dom till la mami blir det motion...tihi.
Jag tycker verkligen det är skönt att vara ute och anser att det är bra för barn.
Barn sitter för mycket framför tv och data och vet inte ens hur man bygger en koja som man själv gjorde när man var barn....

Så jag gör mitt bästa för att vara ute och dra ner på spel och tv.....

I morgon är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag......
puss på er...

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

GRATTIS

Hoppas jag är den första som hinner skriva grattis :)





Lät som ni hade en toppen mysig dag i går :)

Påhittiga la mami



Hoppas att du får en underbar dag med fina presenter och go fika kraaaam

2009-01-25 @ 12:52:38
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Tack underbara du, vi hade det super mysigt igår.

tror inte jag är så påhittig men gillar att vara ute...Ta hand om er....Tack tack

2009-01-25 @ 16:59:09
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0