Jobb för alla i morgon även för mig....

Hej alla underbara söta personer....
Helgen är slut och jag har spenderat min tid på jobbet..ha ha
I morgon ska dom flesta svensson personer jobba men häng inte läpp ni är inte ensamma ,även jag ska jobba en dag till innan jag är ledig på tisdag.....

Ikväll körde jag inom mamma och Anders och åt middag skönt när man jobbat, sätta sig vid dukat bord.
Vi hade lite diskussioner om barn och barnuppfostran....haha.
Alla vill väl ,men kände att jag nog var för trött och irriterad sen jobbet för att ta till mig alla råd...

Ni andra mammor och pappor hur uppfostrar ni era barn????

Jag kommer att kämpa på och göra mitt bästa blir inte det bra så får jag väl bjuda på terapi sen:)
Ibland känner man sig otillräcklig, man ska vara duktig mamma, duktig på jobbet och orka med ha tålamod mm.
Ska köpa chi san....

Men jag är en stolt UNG mamma till tre friska livliga busiga barn.....


Trött efter helgen....Gissa vem jag pratar med?????
Min alllra bästa vän och guru......

Namaste...

Kommentarer
Postat av: Vännen

Du duger alldeles utmärkt som du är...Det är väl tur att det inte finns några mallar om hur vi mammor skall vara...Du är min FÖREBILD iaf...ta åt dig av det som passar dig och dina små, låt de andra råden vila i bakhuvudet...

2009-01-19 @ 10:41:32
Postat av: Anonym

Du e bra du Anna fortsätt så bara. Men du vet ju hur det e mammor vill alltid ge bra råd men bara tacka o ta imot men du vet ju att du e den bästa mamman till dina barn...kram Ps vem pratar du med jag vet ej:::::))))))kramis

2009-01-19 @ 12:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0