Jag hoppas på en Gud....

Jag hoppas att alla får komma till en himmel där smärta och tråkigheter inte finns.
Jag ger 110 procent på jobbet och idag blev jag ledsen och beklämd när en patient hade ont och jag står maktlös....
Skulle jag inte haft barnen i morgon hade jag stannat hela natten utan betalning....
Jag kan inte bara se det som ett jobb som många , jag är för känslig och bryr mig massor.

I bilen hem var jag ledsen, men kunde känna att jag gjort mitt bästa ....

Ta vara på livet och se det positiva, gör vad du vill ,lev hur du vill .....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina ord och tankar, tänk vad hemskt om det alla människor bara hade tänkt på sig själva och bara gjort saker för pengar. Då hade inte jag velat leva i den här världen, det är sådana som du som förgyller tillvaron!

2009-01-23 @ 11:52:04
Postat av: la mami

va du är gullig....Tack värmer i hjärtat...

2009-01-23 @ 17:21:25
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0