Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag...hurra hurra hurra...



Idag fyller jag 27 år....Men är en fortfarande en ungdom i huvudet ha ha...
Anton var så söt och kom med frukost på sängen( macka med smör och ett glas mjölk),han är faktiskt bara sex år.
Jag blev så rörd så jag nästan började gråta, alla tre sjöng och i present kliade dom mamma på ryggen.
Tala om att vara en lycklig tre barns mamma....

Sen kom mamma och Anders vid tio hade med sig tårta och presenter, bilder kommer sen.
Nu är pojkarna ute på gården en liten stund,Alice leker med pärlor.
Jag ska laga lite mat sen är det söndags jympa för Alice och Anton och jag och den lille får lite egen tid...

puss och kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis cooling....

2009-01-25 @ 17:02:33
Postat av: [email protected]

GRATTIS ANNA !!!!!!!!!!!!!!!

Nu hoppas vi på nöjesmagazinet den 14:e, eller hur ?

kram, Kram Anne

2009-01-25 @ 20:52:43
Postat av: la mami

Ja ska ansöka om semester redan i morgon ska bli så roligt....

2009-01-25 @ 22:25:59
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0