Hemma igen...



Nu är jag hemma efter yoga och handling....
Vilket lugn man fick efter detta passet, konstigt detta blir ju som en drog....
Men har jätte ont i kroppen träningvärken är ett faktum, ska vara glad om jag kommer ur sängen utan hjälp i morgon ha ha....
Nu har jag ätit liba bröd med grönsaker och ägg så nu är man mätt och trött....
I morgon blir det upp tidigt hämta Axel som ska vara hos mormor då han fortfarande är sjuk, jag ska jobba några timmar sen ska vi mysa och pysa hela eftermiddagen....

Nu önskar jag er en trevlig natt med John Blund....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Jack ska på kalas på Andys på lördag så jag funderade lite på om du har tid och lust så kunde vi ta en fika på stan, vad sägs? Saknar dig ju...

2009-01-21 @ 09:20:26
Postat av: la mami

sandra: Hade vi gärna gjort men schemat är tajt på lördag, vi ska på jympa sen har Anton bokat med kompissar som ska komma hem och leka...Men vi kan väl ta och boka in något hade varit så roligt att träffas....saknar dig med...

pok...

2009-01-21 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0