Hemma igen...

Har varit hos min roobin hoood.
Vilket hus helt otroligt...
Blivit bortskämd som en riktig prinsessa. Men som vanligt hade jag ju min normala tur med mig och blev illamående och hade ont i magen.
Han tog hand om mig och bäddade ner mig i soffan, hyrde filmer och gjorde allt....En gentleman.
Men nu har han sett mig sjuk...ha ha.

Han är en helt fantasktisk man men jag är fortfarande mycket försiktig.
Vet inte vad jag är rädd för....
Att bli av med min frihet?
Tycker ju fortfarande att det är väldigt skönt att vara själv med mina barn...
Jag har insett att jag klarar allt själv jag behöver ingen man, jag är stark ändå.
Tänk om han inte kommer att tycka om mina barn?

Men som sagt allting har sin tid, just nu sitter jag kvar i båten ett tag till och ser vad den leder mig.
Förälskelsen är här och den tänker jag njuta av.....
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: annaj

låter trevligt att ha blivit lite bortskämd hehe det förtjänar du nog =)

2009-01-08 @ 16:29:32
Postat av: la mami

Ja helt underbart....Ha det bra kram.

2009-01-09 @ 09:27:30
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0