God kväll ....

Idag mår jag bättre, hade svårt att äta i morse men sen har det gått bra....
Har ätit världens godaste soppa recept och bild kommer sen, även fått ner glass och lussekatter:)

Har tagit det väldigt lungt idag sovit och läst, börjat med min magmedicin. Så nu är jag snart tillbaka.

I morgon kommer mina söta små änglar mmmm ska äta upp dom:)
Stackars Alice är sjuk så henne blir det att pyssla om extra noga med mammas och fru bosnas huskurer:)

Kvällen fortsätter i lungt tempo med vila i soffan, chai och du blir vad du äter...
Tala om lyx jag aldrig unnar mig....

Men som sagt nytt år och nya rutiner, mindre stress ska det bli....Och kraven ska jag sänka.
Viktigast i livet är barnen hemmet får komma längst ner på listan....

Nu önskar jag er alla en riktigt gos kväll....


Sjuklingen, kofta, halsduk ochh två par strumpor har nog sämst blodcirkulation i världen...
Ännu värre när jag inte mår bra...


Puss och kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0