Ett nytt steg....

Idag tog jag tag i mitt liv ..ha ha.
Jag köpte träningskort nu blir det yoga, afro dans och ki balans för hela slanten.
Körde mitt första pass idag...underbart får se om jag kommer ur sängen i morgon:)
På lördag ska jag och barnen på familjegympa och på söndag ska Alice och Anton gå på knattegympa...
Ska bli roligt och se vad barnen tycker hoppas dom tycker det är skojigt...

På onsdag kommer dom igen ahhhhh ska äta upp dom...tihi.
Blir så nu när vi utgår från mitt schema blir inte hela veckor, kan bli både bra och dåligt.
Längtan blir inte så lång men dom kan också tycka att det blir för mycket hit och dit.
Men tyvärr nöden har ingen lag måste få det att funka.....

Nu ska jag hoppa i duschen och komma i säng för listan som jag fixas i morgon är lång.
Sov gott önskar en fridfull Anna .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0