Vi trotsade naturen idag.....

Idag åkte vi till havet trots regn och blåst, men som sagt, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...
Jag tyckte det var skit kallt men barnen hade så himla roligt och deras skratt blev ett med vågorna...
Jag älskar havet det känns så mäktigt och häftigt.
Till lunch i regnet åt vi pastasallad med köttbullar och blåbärssoppa, efter ännu mer lek åkte vi hem.

Då fick vi fika besök av morfar, Anne och Pernilla precis vad la mami behövde.
En hel kasse med kläder från pernilla gjorde ju inte saken sämre.....ahh vad fint allting var.
Du som fixar la mamis outfit.....Tack än en gång gumman.
Du ska bara veta hur glad jag är....

Nu ska tänder borstas och sötisarna ska sova.
I morgon är gympa för oss alla.....


Det var lite kallt....


Min söta lilla dotter kul att gräva i sanden...


Mina pojkar trivdes i sanden och klättra på stenar....

Här testar vi vad kläderna tål, gick ju att åka här....tihi


Här trivs jag, höra vågorna och rensa huvudet....Men idag var det kallt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0