Uppe med tuppen....

Hej på er alla söta....
Idag är jag uppe med tuppen och tvättar, maskinerna går för fullt och jag längtar efter att få känna lukten på min ny tvättade tvätt.....älskar det...

Ska jobba idag med fick en ändrad tur ( kan bli så när man jobbar pool.) så det blir till kvart i tio idag med.
I morgon jobbar jag dag till kl 16.00 sen ska jag iväg på ett danspass sååå roligt längtar redan.

Igår beställde jag min ladycomp på avbetalning, no more poison i min kropp.

Nu ska min kropp få leva som den är skapt inte en massa konstgjort skit ska in i mitt tempel..ha ha.

Så till läkemedelsföretaget säger jag bara KISS MY ASS....

Hoppas att ni alla kommer att få en underbar dag, massor av energi och kärlek till er.....


Kommentarer
Postat av: Linette

Hej!



Varifrån beställde du din LadyComp på avbetalning? In desperate need to know! Tack på förhand!



Vänligen,

Linette

2012-06-17 @ 19:44:14
URL: http://linettestridh.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0