Torsdag 26/2-09

Idag har varit en jätte mysig dag med kidos bilder kommer i morgon:)
Sista dagen känns alltid tung men snart är dom här igen och jag ska ändå jobba massor denna veckan som kommer.
Helgen räddad som vanligt med jobb tihi....

Är inne i låg period mycket negativit i mitt liv just nu....
Men som tur är har jag otroligt mycket vänner som finns där och stöttar mig.
Jag tackar er av hela mitt hjärta, utan er hade jag varit helt knäckt just nu.

Men jag kände mig duktig idag då jag gav en hemlös pengar, finns dom som har det värre....
Jag hoppas att ni alla har det underbart och vårdar era nära relationer.


Kommentarer
Postat av: Mama Bosna

Hej min vän du jag har dig i mina tankar o du vet att du finns i mitt hjärta och tack för att du e min vän och att jag får ha dig som min vän jag finns för dig precis när du vill jag älskar dig darlling.....

2009-02-28 @ 13:17:53
Postat av: vintageretroprinsessa

Tänker på dig en massa :)



Kraaaam

2009-02-28 @ 20:28:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0