Skogsmulle....



Här har ni dagens skogsmulle.....
Mamma ringde i morse och frågade om jag ville ha frukost, vem säger nej till det:)
Hoppade i kläderna och tog en promenad i det fina vädret till mamma...

Sen var det dags med för möte med barnspykologen, skönt att få ventilera alla frågor...
Fick mycket tips och mår så mycket bättre nu...En dag i taget och i slut ändan kommer det att bli bra.

Min älskade underbara granne ska flytta, jag sörjer och toarullarna är slut....
Som tur är kommer han och hälsar på och godkänner mina dejtingoffer, så det inte blir någon toffel....ha ha.
Nu kan inte barnen terorisera genom att fylla hans brevlåda med teckningar, men vi ska få hans nya adress och skicka fina små saker till honom:)
Så nu önskar jag (maffia mamman) och mina maffia barn Dig lycka till....
Vi kommer att sakna dig....
Kram.

Nu ska trötter ge sig iväg på afrodans.....
tjingeling....

en ny budha har flyttat in ...present från mamma.
hoppas han kommer med tur och lycka...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh vad snällt skrivet! Jag blir ju helt rörd ;)

2009-02-19 @ 01:39:27
URL: http://plotsligt.com
Postat av: la mami

Marcus: Ja det kommer att bli tomt utan dina fester:)och din hjälp när det krisar med tekniska problem:)Måste bara säga att din blogg är makalöst rolig...kram på dig...

2009-02-19 @ 10:30:37
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0