Kidos in the house...

God kväll...
Barnen är här och allt är toppen.
Förkylningen har jag under kontroll med hjälp av vitlöks tabletter och esberitox.
Har precis målat tå naglarna och gjort vid mina tråkiga händer, som man får i mitt jobb.
Men nu känner jag mig fin och fräsch.

I morgon blir det ut i pulkabacken, en barndomskamrat ska följa med ska bli kul med lite sällskap för en gångs skull.
Anners blir det en rätt lugn helg, lite gympa på söndag om jag är bättre...

Nu ska mami gå i säng...
puss och kram på er...

Min store gulliga son...

Min busiga lilla dotter...

Gissa om dom har fått många pussar ikväll...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Mitt barn och mina barnbarn har skickat några bilder från pulkabacken på din hotmail Anna.

Ha en trevlig kväll.

2009-02-21 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0