Idag är det fest...

Hej alla underbara...
Idag har jag semester från jobbet, ska få min födelsedags present idag.
Blir utgång ikväll ska bli så roligt...

Har inte kännt mig så bra, som en gammal äppelskrutt den sista tiden. Men igår var jag hos läkaren så snart börjar nog livet återvända..
Har precis varit och tränat, gick på ett svårt pass idag men övning ger färdighet....

Nej har massor att fixa då jag ska vara fab ikväll....
vaxa
fixa naglarna
håret
kläderna

Ni kan ju bara tänka hur många timmar detta kommer att ta för lilla mig.


syns senare....


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hoppas att du får en toppen kväll :)

och grattis till stora killen i efterskott :)

2009-02-14 @ 16:22:34
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: annaj

du är så fin jag diggar dig bruden ;)

2009-02-15 @ 23:41:36
Postat av: la mami

vrp: tack så mycket det hade vi .Tycker det är lite roligt att du och min son fyller år på samma dag...kram.



anna J: Du gör mig så glad...tack tack. kram på dig.

2009-02-19 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0