Håll i er....

 
Så här snygg är jag klockan sju på morgonen, på väg till tvättstugan.
Som tur är träffar man inte så mycket folk vid den tiden, så jag orsakade nog inga hjärtinfarkter.

På spisen kokar kikärtsgryta som ska med till jobbet, ska lägga ut receptet sen.
Är perfekt till barn mina tycker den är super, och såååå nyttig.
Bättre kan det inte bli...

Snart fredag och då kommer dom tillbaka mina älskade små yrväder och den  12 fyller min store son 7 år.....

Nu ska mitt lilla face och jag gå till sminket, så inte arbetskollegorna tror jag är sjuk eller något....


Puss....

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Fan vad hurtig du är som tvättar den tiden på morgonen då :)

2009-02-04 @ 18:27:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Ja visst var jag duktig..ha ha puss på dig dundermorsan.....

2009-02-05 @ 15:46:46
Postat av: Isabel

Hej vill bara göra lite REKLAM för min blogg, vill gärna ha lite nya läsare. Det vore härligt. Min blogg handlar om mig & min son Emilio. Men också om mycket annat . Så detta är ingen familjelbogg eller vad man ska säga. Ha det så bra KRAMIS !!

2009-02-05 @ 18:15:15
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0