Godmorgon...

Har precis satt i mig en god frukost, dinkelgröt med bannan en halv grape frukt och ört te.
Nu är man mätt i magen och redo att ta tag i den nya underbara dagen.
Idag blir det handling, tränings passet som är klockan tolv , duscha och jobba till klockan tio.

Funderar på att köpa en lady comp, någon som har den som kan tipsa.....
Är ju väldigt dyr men används resten av livet, hade varit så skönt att slippa stoppa i kroppen en massa konstgjorda hormoner.....Den är 99,3 säker. Lika mycket som p-piller.
Har ju provat spiral innan men min kropp gillade inte den:)

Nej jag tror jag ska börja spara till den här......Och tills jag har råd så får läkemedelsföretaget tjäna en slant till på mig.

Hoppas ni får en härlig dag....Obs... detta är en lady comp för er som undrar...

Lady-Comp


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är en lady comp förnågot?

2009-02-09 @ 13:02:34
URL: http://evveliiina.blogg.se/
Postat av: la mami

eve: Lady comp mäter när du har ägglossning, den berättar när du kan ha sex utan att bli gravid.

grön du kan köra på:) gul osäkert bäst att använda skydd, rött du har ägglossning no sex for me....ha ha.

2009-02-09 @ 13:44:56
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0