Best friends forever....


Min underbara älskade vän....

Vilken lördag, min bästa vän gjorde denna dagen helt underbar har forfarande ont i magen över hur mycket vi skrattade.

Träffade gammla arbetskamrater och klasskompisar. Dom kände igen mig men jag kände inte igen någon...ha ha.

Men som dom säger alla känner apan men apan känner ingen.
Ännu en gång var dansgolvet vårat....
Får inte dröja så länge innan vi gör detta igen....
Tack än en gång alla vänner små....

Innan middagen...redo att möta mr dj...

Jag tackar fotografen Eva som gjorde att pannan såg ny polerad ut...:)

Så här fräsch var min bästis klockan 06.00 på morgonen, jag såg helt avliden ut så därför blir det ingen bild på mig....


Jag var rätt seg igår, men kände att ett träningspass gör nog mig gott, det var riktigt skönt att få svettas,duscha och sen krypa ner och få lite sömn...ha ha.


Hoppas ni har haft en underbar helg som jag...


Kommentarer
Postat av: Vännen

Tack själv för bästa helgen på evigheter...Ja vi regerade ännu en gång, lär vi nog gör länge till med våran charm...PUSSSS

2009-02-02 @ 11:57:26
Postat av: Sandra

Ni verkar haft en toppenlördag! Gud vad roligt att få umgås med sin bästis en hel dag, blir nästan lite avundsjuk ;) Kramar

2009-02-02 @ 12:57:32
URL: http://mamasandy.blogg.se/
Postat av: Petra

Tittar in hittade hit genom bambii fin blogg hit kommer jag tillbaks kram

2009-02-02 @ 13:01:20
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: la mami

Vännen: Håller helt med dig..

Sandra: Ja det är helt underbart man får ny energi,

kram till dig och din härliga familj.

mammansprinsessor: Va roligt att du tittade in och välkommen till min vardag som frånskild trebarnsmamma:) kram

2009-02-02 @ 18:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0