women in black

Ska sammanfatta min dag PISS............
Varit så arg på jobbet, snart orkar jag inte mer. Varför kämpa det är ingen som tackar ,när du är utsliten tar man bara in en ny förmåga du är bara en i mängden. Och ärligt tala om att man kommer till att bli bitter. Lågan i mina ögon och för dom gammla håller på att slockna. Det enda som gör det värt att gå dit är mina underbara arbets kamrater.
Men om inte annat tog jag tag i att ringa högskolan och jag behöver inte läsa upp några betyg.Ska söka in i april innan dess ska jag läsa en kurs på distans. Hoppas att ni andra har haft en bättre dag än jag.............
     
Dagen till ära har jag svart trörja, svarta jeans,svarta stövlar och svarta ögon.

Sov gott la black

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kära vän, ge inte upp! Studera är aldrig fel om man vill förändra...Och jag tycker att det är jättekul så jag hoppas att du får möjlighet till det. Fast jag förstår att det kommer bli tufft ekonomiskt...vad vill du läsa? Vi måste ses nån dag...har massor att ta igen! puss och Kram

2008-10-01 @ 12:45:29
Postat av: la mami

Är jätte intresserad av att läsa gastronomi pogrammet hade tyckt det var jätte roligt.Min chans att få jobb med något jag är intresserad av.puss och kram gumman.

2008-10-01 @ 13:32:50
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0