Vin kväll...

Igår satt vi hemma hos Bosna mamma och drack vin och bara skrattade, helt underbart roligt. Har fortfarande ont i magen och lite i huvudet...hm lite starkt vin tror jag allt. Enes var så söt och handlade mat till oss mitt i natten vilken man,dom har varit gifta i 18 år. Något aldrig jag kommer att lyckas med ha ha. I går lärde jag mig fler bosniska ord och fick undervisning hur man dansar så nu är jag godkänd av la Bosna att följa med på bosnisk fest.

Nej nu ska jag gööööööööra mig vacker....snart dags för jobb igen.
     

Bildförklarningar!

1. Vinets verkan börjar slå in på la bosna.

2. Vänner forever.

3. hm skickade sms till några man inte skulle skicka till.

4. Bosna visar bosnisk dans.

5.Ju mer klockan blev desto längre ner i stolen åkte jag.


Kommentarer
Postat av: Jag ni vet vem

love you! vad göra utan er 2? glöm aldrig hur bra och fina vänner ni är.. PUSS

2008-09-30 @ 21:25:00
Postat av: la mami

vi älskar dig med, det är vi mot världen ha ha...

2008-09-30 @ 23:43:17
URL: http://lafamilja.blogg.se/
Postat av: mamma bosn

Vi Älskar dig med men nästa gång så ska vi festa med dig oxå kram

2008-10-01 @ 11:49:58
Postat av: Anonym

Vi Älskar dig med men nästa gång så ska vi festa med dig oxå kram

2008-10-01 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0