Söndags äventyr...

Idag bestämde vi att vi skulle gå bort till den gammla kyrkan och vi tog lunch och  fika med oss, vilket nderbart väder och va skönt vi hade det. Vi gick även genom den gammla delen an byn vilka vackra gammla hus, ska jag någon gång igen skaffa hus får det bli där. Sen gick vi förbi mormor och morfar Anders, stannade och tog en vätske paus. Så vi gick ut vid halv elva och var hemma klockan tre. Nackdelen är att nu måste jag väcka Axel som somnade trevligt humör han lär vara på.....

    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är det underbart att gå på utflykt med barnen! Det är det de kommer minnas när de blir stora tror jag! Vi har varit på Ivö idag, underbart soligt väder! Kram

2008-09-21 @ 17:03:39
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Låter som en riktigt toppen mysig dag :)

Mysigt värre





Kram

2008-09-21 @ 19:27:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

Kikar tillbaka hos dig. Härlig barn du har. Tittar in snart igen. =)

2008-09-21 @ 20:43:59
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Anne

Tack Anna, för ni hjälpte oss att fira Jens i lördags, utan er hade det blivit en grå och tung födelsedag. Krama barnen från mig.

Kram Anne

2008-09-22 @ 08:23:24
Postat av: Vännen

Åhh så härligt ni har det...Vilken underbar mamma du är som hittar på alla dessa äventyr med dina guldklimpar! Kramar til dig min BÄSTA vän utan dig skiner inte solen

2008-09-22 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0