Snart kalas dax...

Barnen har varit i väg ett par timmar på järnvägens dag med mormor och morfar Anders och dom hade haft jätte roligt.

Själv passade jag på att handlade present till Jens oh gick även inom rk och fyndade...

Till lunch idag har vi ätit makaroner tacofärs som blev över sen igår och sallad.

Nu dricker jag pepparmynts te som är bra för matsmältningen.

Strax dags att byta om och göra barnen fina.


see you....

    

Järnvägens dag, barnen hade jätte skoj. Anton träffade en skolkamrat...

      
Mexx kjol till alice och tröja.   rolig tröja till la mami.    koola anna tröja till me.   Lite rolig jacka med huva.
shoppade även en vinterjacka bilder kommer senare...


 Hittade bikini till Alice som hon kan ha nästa sommar, men hon
blev så glad så hon springer runt i den nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Kul att du är tillbaka, har saknat dig! Sen är jag bara sämst på att höra av mig, jag vet...Dina barn är lika vackra och underbara som vanligt! Puss på dig så länge!

2008-09-20 @ 17:28:36
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0