My night...

Äntligen kväll och allt är fixat känns skönt, barnen sover alla inne hos mig på golvet. Dom tycker det är mysigare ja barn behöver inte så stort som man har trott innan, dom vill vara nära. Fast när dom blir tonåringar är det nog en annan sak haha. Vi har haft en skön avslappnande dag, spelat spel och tittat på film, ritat och pysslat. Axel var så rolig ikväll han gick på toaletten så ropade han att jag skulle komma, blev nersprutad med toarengöring så barnsäkert var tydligen mitt hem. Men vi fick bägge ett gott skratt, vilken liten busunge jag har ha ha. Min älskade bror var här ikväll och hälsade på så söt han är, love you....


                                        
Nu ska mamma få ha ha.                                      Min älskade lille bror.


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Bus ungen hahhahahahaha :0)



ha en fin helg på er

2008-09-26 @ 11:20:53
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Ja det kan man säga en riktig liten filur...

2008-09-26 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0