My kids...

Mina barn är här helt underbart. Dagen har bestått av storhandlingen, frysen och kylskåpet är fullsmockat går knappt att stänga ha ha.
Fredags middagen blev tacos och kvällsfikan blev godis ,chips,ostbågar och coca.
Filmen denna kväll blev tintin och den svarta ön en riktig klassiker...
Nu sover dom söta änglarna i sina renbäddade sängar tvättade och smorda med Ldb älskar den doften.

Har massor av disk som väntar men det är fredag och jag låter den vänta på mig tills i morgon. Nej nu ska jag tvätta mig och krypa ner i min renbäddade säng så jag är pigg tills i morgon...

      
Fredags mys i soffan....                                                Mor och dotter lika som bär.

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ni är så fina.

Älskar den älsta sonen ögon

Han ser så snll oh söt ut



kram

2008-09-20 @ 12:54:37
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0