men jag är lika glad för det....

Har haft en underbar dag, varit på jobbet hälsat på min underbara arbetskollega Linda som tyvärr är sjukskriven.
Hon bjud på god lasagne och sallad. Sen åkte jag till huset och åt middag igen med barnen och Andreas. Sen badade dom och vi tittade på film och dom somnade i soffan deras mamma med ha ha.

Ska jobba elva timmar i morgon sen ska jag vara ledig på fredag så jag kan hämta barnen lite tidigare och sen ska vi ha egentid och bara njuta hela veckan för tro mig en vecka går alledes för fort.

Dagens outfit...
      
smink, Id.                            lila topp och svart kofta.  militär grön kjol och lila over knee.

God natt och sov gott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0