Jag har skaffat dator.....

Hej svejs...
Nu har jag äntligen skaffat en dator. Så nu är jag tillbaka i bloggvärlden haha.
Nu vill jag bara säga tack till alla som hjälpt mig genom min skilsmässa, nära och kära alla
arbetskamrater som funnits där.
Allting fungerar bra med barn och varannan vecka jag och Andreas har en bra relation, vi träffas en
gång i veckan och äter middag med barnen busar leker och säger hur mycket vi älskar dom.
Jag ska vara ärlig och säga att det är rätt skönt att ha det så här för man hinner jobba som bara den
när man är barnledig och sen kan man vara mera ledig när man har dom. Men jag hade gärna haft dom
på heltid för jag hinner inte tröttna på dem innan det är dags för överlämning.
Oj nu är maten redo och jag är utsvulten....

Det är rooobin hoood jag vill haaaa.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0