Ibland blir man bara sur...

Alla som känner mig vet att jag är en glad prick med mycket skit i ögat ha ha. Varje arbetspass försöker jag göra lite roligt har aldrig fått höra något negativt.. Men idag hade någon klagat och tyckt att jag var för glad och var över energisk. Ursäkta mig men det är min personlighet, ledsen om alla negativa sura människor tar illa vid sig. Så jag får väl ändra på mig och bli en sur bittertant...

Som sagt jag är fortfarande lite sur, men i morgon är en ny dag och då kommer barnen så då kan jag flamsa och tramsa så mycket jag vill och få massor av positiv feedback.

Nu ska en sur la mami gå och äta äggmackor och dricka kamomillte.
 

Min bästa vän och hennes man.

Vad skulle jag gjort utan min mentor, som puschar mig i en annan riktning här i livet.
Du har rätt min glöd kommer att försvinna om jag inte tar tag i mitt liv, jag kommer att stå kvar på samma ställe och stampa i tre år till. I morgon ska jag börja......

Älskar er alla vänner och nära och kära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0