HJÄLP....

Herregud kommer att ha den tuffaste månaden någonsin. Har precis fått veta vad jag får i lön 5500 kr. Mycket är för att jag har varit sjuk och inte kunnat jobba extra för där har inte varit något. Men nästa månad blir bättre gäller att vara positiv.
Andra som varit ensamstående och haft tufft ekonomiskt har ni några tips på billig mat, vad man kan hitta på med barnen mm. Någon som har kläder som ska kastas så tar jag gärna och tittar innan ha ha.
Som sagt billiga recept på mat och annat maila mig på [email protected]
Nej dags att duscha och fräscha upp sig ska jobba idag igen kväll money money.

            
Alice i sin egen outfit                   Axel en snygg 3-åring.        Anton slappar.
benskydd,kjol,bikini topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0