Hej svejs




All tvätt är färdig, blev sex maskiner så nu har jag varit duktig. Fanns inget jobb till mig idag, ahh får ångest vägrar
att ha en till månad som man ska  leva på vatten och bröd, lite skämt och sido. Men det hade varit en trygghet att ha
ett fast jobb så man slipper ha en klump i magen så fort det närmar sig den sisste. Nej nu
 ska jag göra resten som stod på min lista innnan det är dags för föräldramöte. Ha det underbart där ute...


Det är en ny roooooooooooobin hodd jag vill ha...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad du är duktig tjejen! Du hittar nog snart en ny Robin haha! Och ett bra jobb också önskar jag dig! Puss och Kram baby!!!!

2008-09-29 @ 15:30:12
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

:(

usssh Jobbigt det där med jobb :(

därför jag kör med sparade pengar ;)



ha en fin kväll kram

2008-09-29 @ 21:09:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0