God morgon...

Är på ett j..la humör idag känner mig bölig och mina äggstockar håller på att flytta ut.. Anton är i skolan, Axel är sjuk och har sovit jätte dåligt hela natten men har bokat med mamma så vi ska ta en lång promenad så blir det nog bättre.
Blev lite irriterad på en viss person med idag, har blivit beviljad skolskjuts till Anton dom dagar jag är ledig så jag ska slippa jaga upp dom andra två bara för att lämna honom. Men han kanske inte är mogen för det utan behöver sina föräldrar vid lämning och hämtning ,men kände mig som en dålig mamma. Ja ja jag är kanske bara lite känslig idag.
Men om ni hade beviljad skolskjuts och tre barn hade inte ni använt er av den då .Det är bara dom dagar man är ledig.
       
marknadsför mig själv.      Redo för skolan.                 Alice glad och pigg.

Ha en skön dag
la bitch


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hallå baby hur långt har han till skolan ?

Kenny går ju oftast själv eller så följer vi han halva vägan tar mindre än 2 min med cykel dit ;)



Ha en fin dag kram

2008-09-23 @ 11:03:08
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: la mami

Anton har tre kilometer till skolan, så man måste köra.Det är inget problem att köra tycker bara synd om dom andra två att behöva stressa upp när vi är lediga. Men vi får väl se hur det blir...

Kram på dig.

2008-09-23 @ 14:19:46
Postat av: Anna-Karin och Anders

hej!!!!!!!!

Jag tycker man kan inte bara tänka på ett barn nu är det två barn till i famijen som inte ska till skola o dagis. Det pratas om hänsyn vad är det för hänsyn man tar till dessa två små som ska upp o ut i kylan tids nog är det deras tur med skola.

2008-09-23 @ 15:56:15
Postat av: Sandra

Det är svårt det där...Julian vill gärna men jag har sagt att han får vänta tills nästa år när Jack också ska åka. Men sen har ju jag inga lediga dagar heller så jag behöver inte hamna i den situationen som du gör!! Jag lämnar alltid alla barnen runt 8 även om jag ska sitta hemma och plugga och sen hämtar jag dem lite tidigare istället. Om Anton själv vill så tycker jag att han ska kunna göra det! Det är väl fler barn som åker??

2008-09-23 @ 18:18:32
URL: http://sandrakrusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0